blank Digiscooppix.nl Digiscoop forum 
Newbie.

Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor / Introduce yourself
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frans55

PostPosted: Sat 24 Jun 2017, 19:43    Post subject: Newbie. Reply with quote

Hallo allemaal,
Mijn naam is Frans en ik kijk al een tijdje rond bij jullie en diverse (buitenlandse) sites. Nu er een "echte" scope aan de stal is toegevoegd, vind ik het tijd worden om lid te worden! Een jaar of acht geleden heb ik in een opwelling een Scope gekocht. Hij was niet echt duur. Chinese komaf, zoals een heleboel producten tegenwoordig, maar wel ED glas. Een aantal keren geprobeerd foto's te maken in de Krimpenerwaard, maar de resultaten met de Olivon adapter vielen erg tegen. Kortom de scope verhuisde naar de kast, samen met de adapter. Sinds kort woon ik in Drenthe. Paradijs om Libellen en vogels te "scoren". Laatst een wandeling gedaan met Staatsbosbeheer in het Bargerveen...en nog nooit zoveel libellen op 1 dag gezien. (terrein was normaal niet te betreden) O.l.v. Jan Rocks, was het een dag om nooit te vergeten. Ik stond voor de keus om een 180mm macrolens of een scope te gaan kopen. Keus is gevallen op de Vortex razor 85mm. Zit te wachten op adapters en hoop snel een paar goede platen te kunnen posten. Wens iedereen een fantastisch seizoen toe!

Grt Frans
LeoJJ
Moderator
Moderator

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 21:38    Post subject: Nederpix Reply with quote

Beste Frans,
Deze site is alleen bedoeld voor digiscoopfoto's. Foto's gemaakt door een telescoop dus. De zustersite www.nederpix.nl is een fantastische site waar je alle foto's gemaakt met gewone lenzen, met macrolenzen, prima kwijt kunt.
Mvg
Leo
Back to top
View user's profile Send private message
Frans55

PostPosted: Tue 27 Jun 2017, 22:18    Post subject: Reply with quote

Hallo Leo,

Ja dat is me duidelijk. Heb me daar ook voor aangemeld. Hoop snel de spullen te krijgen. Zonder passende adapter wordt het een beetje lastig. Bedankt.
Met vriendelijke groet,

Frans
Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor / Introduce yourself All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© Zygomatic 2017 | Disclaimer | Sponsored by SwarovskiSwarovski