blank Digiscooppix.nl Digiscoop forum 
La Brenne, natuurgebied in Midden-Frankrijk.

Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Fotografieplekken / Photography sites
View previous topic :: View next topic  
Author Message
janvangastel

PostPosted: Tue 05 May 2015, 11:34    Post subject: La Brenne, natuurgebied in Midden-Frankrijk. Reply with quote

Onlangs ben ik naar het natuurgebied 'Parc naturel regional de La Brenne' in Frankrijk geweest. Gelogeerd in het chalet bij 'La Fosse aux Loups'. Het is een prachtig vogelgebied met heel veel vennen en meertjes. Ik heb gekozen voor een combinatie van vogels kijken en digiscopen, wat gewoonlijk weinig echt goede foto's oplevert, maar het is daar ook goed mogelijk de nadruk op een van beide te leggen. Voor geinteresseerden is mijn verslag hier te lezen: http://blog.janvangastel.nl/#post54
Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Fotografieplekken / Photography sites All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© Zygomatic 2019 | Disclaimer | Sponsored by SwarovskiSwarovski