blank Digiscooppix.nl Digiscoop forum 
Uitslag zomercompetitie, nieuwe opdracht herfstcompetitie
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Nieuws / News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LeoJJ
Moderator
Moderator

PostPosted: Wed 23 Sep 2009, 17:01    Post subject: Foto van de maand competitie Reply with quote

Ik vind het idee van die foto van de maand competitie heel goed. Lijkt me leuk. Doen zou ik zeggen.
Mvg
Leo
Back to top
View user's profile Send private message
Hans01

PostPosted: Wed 30 Sep 2009, 13:45    Post subject: Reply with quote

Waar en tot wanneer kan je de herfstfoto's uploaden?
Ruben

PostPosted: Wed 28 Oct 2009, 9:45    Post subject: Reply with quote

Aangezien de foto's van de zomercompetitie nog in het competitiealbum staan veronderstel ik dat de herfstcompetitie nog niet is gestart of vergis ik mij? Ik heb een aantal leuke plaatjes die ik wel zou willen insturen maar weet alleen niet naar waar en tot wanneer.

Groeten Ruben.
Minox telescoop EDW 65 met Minox DCM - sinds juli met Ricoh GX 200. Olivon zwenkbare adapter en Velbon sherpa 450 statief. Ricoh HA2 adapterring. Sinds oktober 2009: Swarovski ATS 80HD met Panasonic Lumix G1 Sinds november 2010 Panasonic Lumix DMC G2.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Marcel van der Tol
Admin
Admin

PostPosted: Wed 28 Oct 2009, 12:42    Post subject: Reply with quote

Mij is onduidelijk wat de gebruikers van digiscooppix nu willen. Het onderwerp van de competitie stond ter discussie en daarna is het gesprek hier doodgebloed. Ik heb daarom nog niet het competitiealbum opengesteld. Excuses voor de onduidelijkheid, ik wacht nog even de reacties af.
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
GeertA

PostPosted: Wed 28 Oct 2009, 13:38    Post subject: Reply with quote

Mij lijkt het wel wat om de herfstcometitie nog te doen en daarna een maandelijkse competitie met wisselende thema's.Degene die de herfstcompetitie wint mag wat mij betreft dan wel het nieuwe thema voor de volgende maand aandragen.De foto's moeten dan wel in dezelfde periode gemaakt zijn,want anders komen er natuurlijk een hoop archiefplaten uit de kast.Je zou ook van tevoren voor het volgende jaar voor elke maand een thema met zijn allen vast kunnen stellen die dan wel volgend jaar gemaakt moeten worden.
Is dit mischien wat?
Groeten Geert.
Ruben

PostPosted: Wed 28 Oct 2009, 14:19    Post subject: Reply with quote

Je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen hoor Marcel. Ik zat gewoon met de vraag omdat ik wat foto's heb die typisch herfst zijn, ik kan er moeilijk in een ander seizoen mee komen en wil ze nu niet gewoon plaatsen omdat ze anders niet meer kunnen meedoen. Ik wacht wel af en zie wel wat er uit de bus komt.

Ik vind thema fotografie wel leuk omdat je dan soms specifiek naar een onderwerp op zoek moet en niet zomaar wat plaatjes kan schieten. Het feit dat dan alle foto's eenzelfde thema behandelen maar soms op een andere manier benaderd worden maakt het alleen maar boeiender.

Groeten Ruben.
Minox telescoop EDW 65 met Minox DCM - sinds juli met Ricoh GX 200. Olivon zwenkbare adapter en Velbon sherpa 450 statief. Ricoh HA2 adapterring. Sinds oktober 2009: Swarovski ATS 80HD met Panasonic Lumix G1 Sinds november 2010 Panasonic Lumix DMC G2.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Digiscooppix.nl Forum Index -> Nieuws / News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© Zygomatic 2020 | Disclaimer | Sponsored by SwarovskiSwarovski